Jangan Ketinggalan Infomasi Tentang Kecantikan, Kesihatan dan Fesyen! Tips Percuma ke Email Anda

Sunday, June 2, 2013

Koleksi Baju Pengantin 2013

Saya rasa baju pengantin terkini, pereka fesyen lebih kepada hiasa manik di baju, dan tudung...
Manik pulak yang berat2 tu....
Nuffnang Ads
Wah! memang nampak putih saja...lelaki jangan pakai sampin plak tak kena hehe



Biru pilihan hati. sesuai di pakai untuk majlis pertunangan dan perkahwinan. Opss mana-mana pun boleh la. Yang penting korang bakal meletop di hari bahagia nanti.
Dress gaun berwarna silver dihiasi dengan sulaman dan manik dai atas tudung dan bawah


Cuba tengok hiasan manik atas tudung, bawah tudung dan lengan tangan sama...
Kalau dah tahu nak kahwin jahit sikit2 lama siap gak
Fesyen jubah pengantin pun semakin digemari terutama perempuan yang tak nak nampak pinggang
straight cutting




Merah pilihan semua, lebih wow dan meletop. warna kulit akan terserlah lebih-lebih lagi si pemakai berkulit cerah. Alamak, dah jatuh hati ni macam mana.:P


Outdated
Dulu orang pakai yang sulam2...baja kebaya, kain lace...
Baju kebaya dah semakin kurang digemari, tapi yang biru tengah tu nampak lain dari lain.

Inilah team event perkahwinan
Pesona Pengantin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...