Friday, May 31, 2013

Fouziah Gous sudah pun berpunya dan bakal berkahwin tahun ini

Fuh ~~ Confirm ramai jejaka di luar sana yang akan menangis mendengar berita ini. Fouziah Gous sudah pun berpunya dan bakal berkahwin tahun ini. Lapkan air mata yang jatuh berlinangan itu. Jangan kecewa. Doakan yang terbaik buat Fouziah Gous dan si jejaka yang berjaya mencuri hatinya ini.
kekasih fouziah gous
Gambar di atas telah dikongsikan di Instagram FouziahGous dengan caption “Our journey start here 20042013 bismillahirrahmanirrahim #deepdeepdeep“. Nampak gaya macam pergi kursus kahwin je kan? Kalau betul, Alhamdulillah. Itu satu langkah yang sangat penting untuk mendirikan masjid.
kekasih fouziah gous
Buat Fouziah dan si jejaka, semoga perancangan anda untuk bergelar suami isteri pada tahun ini akan menjadi kenyataan. Sama-samalah kita doakan. 4 lagi gambar Fouziah Gous dan teman lelakinya dengan membaca entri ini sepenuhnya.
Mari kita bersama doakan semoga pasangan kita dipermudahkan urusan dan selamat diijabkabulkan ...bahagia hingga ke syurga amin....
kekasih fouziah gous
kekasih fouziah gous
kekasih fouziah gous
kekasih fouziah gous
Fouziah Gous hari ini bercerita panjang lebar mengenai hubungannya dengan Zhafran menerusi Harian Metro. Kata Fouziah Gous:-
Baru sekarang saya meletakkan gambar saya dan teman lelaki (Zhafran) dalam Instagram iaitu selepas kami menghadiri kursus perkahwinan baru-baru ini. Sebelum ini bukan niat saya mahu menyembunyikan hubungan kami, tetapi sealgi tiada yang pasti, saya tak mahu heboh.
Selama ini orang selalu menuduh saya berkawan dengan orang itu dan ini. Malah, ada juga ketika saya sedang berkawan dengan orang lain, nama orang lain pula yang naik. Tak pasal-pasal saya menjadi mangsa fitnah sehingga ada yang menuduh saya kononnya sudah berkahwin dengan seorang individu dan mereka ternampak saya dan “suami” meninjau rumah baru kami yang dalam pengubahsuaian.
Semua cerita itu mengarut. Oleh itu untuk berlaku adil terhadap Zhafran, saya paparkan gambar kami berdua dalam Instagram supaya peminat dan masyarakat tahu dialah calon suami saya.
Sebaik saja saya gambar itu dimuatkan dalam Instagram, ramai yang cuba menghubungi saya termasuklah rakan media. Dengan paparan gambar itu, saya berharap lenyaplah segal spekulasi siapa yang bertakhta di hati saya ketika ini. Zhafranlah orangnya dan bukan juga seorang VIP seperti yang disangkakan selama ini.
Saya lebih suka bercinta selepas berkahwin untuk mengelakkan berlakunya perkara yang kurang manis dan melanggar batasan agama. Tak bagus saya keluar Zhafran tanpa sebarang ikatan. Insya-Allah majlis perkahwinan dan persandingan kami pun akan disegerakan.

Semoga Selamat!!!
Rasa nak lebih cantik dan menarik tuk keyakinan diri?
Tingkatkan keyakinan diri 150%
Gabungan herba-herba dan ramuan ini dapatkan montokkan dan anjalkan payudara dan punggung, ketatkan faraj, dan jadikan kulit lebih cantik, cerah, halus dan gebu 100% herba sahaja, halal dan suci 
sms/Whatsup/line/wechat 018 263 7833/ sms 013  3084906 

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas